Na początek coś dobrego i taniego...
Chciałbym kupić cyfrówkę, przyznam się że nie mam za dużo funduszy :( i to będzie moja pierwsza cyfrówka. Ale chciałbym zaczerpnąć fachowej pomocy... Przyznam że prawie nic nie znam się na tym sprzęcie. Już dłuższy czas rozważam kupno, ale nie wiem jaka była by odpowiednia, czyli żeby robiła dobrej jakości zdjęcia, a przy tym była niedroga i chyba też dobrze by było żeby była "lepszej" firmy. Gdzieś już tu przeczytałem że np. cyfrówki HP są awaryjne. Czy moglibyście mi podać pare wskazówek czym kierować się przy kupnie, na co zwrócić uwagę itp. :?: Z góry dziękuję. Pozdrawiam
#-1

Re: Na początek coś dobrego i taniego...
[quote:6239cc265b="Carlsson"] na co zwrócić uwagę itp. :?: [/quote:6239cc265b] Myśląć o tanim i dobrym aparacie cyfrowym warto pamiętać że kupić należy komplet (aparat + karta 128MB + akumulatorki + ładowarka) z tego też powodu zawsze pytaj o cenę całego zestawu a nie samego aparatu. Istotny jest zoom optyczny jeśli masz wybierać pomiędzy aparatem 3 mln pixeli z zoomem 3x optycznym a np 4 mln ale tylko z zoomem cyfrowym nie wachaj się i wybieraj ten z zoomem optycznym zdjęcia będa naprawdę lepsze w 90% sytuacji. Większość zwykłych ludzi kożysta wyłącznie z trybu auto i tylko czasem jakiś program tematyczny dla nich aparaty z pełnym manualem nie są konieczne.
#-1

A co myślicie o Kodaku CX 6330, ma 3x zoom optyczny, matryca 3mln pixeli i kosztuje w Media-Markt 690zł. Czy to dobry aparat :?:
#-1

Podstawowe pytanie, to ile masz pieniędzy na całość? Z tańszych modeli polecałbym Olympusa C-550 (2 Mpix i 3 x zoom) w cenie 550 zł - zostanie Ci jeszcze na akcesoria, lub nieco droższego Canona A60 (podobne "osiągi") za nieco poniżej 700 zł. Oczywiście mówimy o cenach z Allegro.

Chciałbym przeznaczyć nie więcej niż ok.700zł. Bo do tego przydałaby się jeszcze karta pamięci (ok.128MB) i akumulatorki. Dobrze by było żebym wyrobił się z tą kwotą przy całym komplecie.
#-1