Kodak Dx6340
Witam! Bardzo bym prosił o opinię o Kodaku Dx6340 Nigdzie nie mogę znalezć jakiejkolwiek recenzji tego aparatu. Specyfikacja bardzo mnie zachęca( mam na myśli producenta obiektywu,spory,jak mi się wydaje na tą klasę aparatu ZOOM optyczny ) i gdzieś tam zasłyszane opinie o dobrej jakości zdjęć- nasyceniu kolorów. Jestem amatorem i byłby to mój pierwszy aparat cyfrowy. Przyznam że narazie niezbyt zależy mi na bardziej bogatym zestawie ustawień manualnych :oops: . Z góry dziękuję za wszelkie informacje i gorąco pozdrawiam.
#-1

Re: Kodak Dx6340
[quote:dc8010c2b5="Leszek"]Witam! Bardzo bym prosił o opinię o Kodaku Dx6340 Nigdzie nie mogę znalezć jakiejkolwiek recenzji tego aparatu..[/quote:dc8010c2b5] o ile pamiętam to na stronie [url]http://www.megapixel.pl/aparaty_cyfrowe/Kodak_DX6340.html[/url] był odsyłacz do dokładnego testu i przykładowych zdjęć 8)
#-1

Ja także zamierzam zakupić pierwszy aparat cyfrowy. Wybór od razu padł na canona a75 za cenę 1200 zł. Ale niedawno przeczytałem na necie o kodaku Dx6340, który jest tańszy od a75 o ponad 200 zł. I teraz mam szczerze mówiąc dylemat - dołożyć te 200 zł i kupić canona a75, czy też zakupić tańszego kodaka? Wszyscy chwalą sobie canony, a jak jest z tym modelem kodaka? Pozdrawiam!
#-1

Jednak dołóż do Canona. Możesz także sobie wybrać A70 - jest niewiele gorszy od A75 i tańszy. PS. Ale FAJNE to Forum! ;)