Czy wartko kupić kodaka dx6490 czy HP pohotoSmart 945 ??
Hej wszystkim...Mam mały dylemacik a mianowicie mam do wydania na nowy aparacik do 2000 zł. Jestem amatorem w fotgrafi. I chciałbym zeby ktoś mi dopradziłw kupnie aparatu. Za podpowiedzi z góry dziękuje
#-1