który kupić?
Witam, prosze o radę, który aparat lepiej kupić : Kodak DX6490 czy Minolta Z2 ? Cena jest bardzo podobna, jestem początkujący. Zalezy mi na dobrej jakości zdjęć i bezawaryjności. Czy Minolta Z2 warta jest różnicy 400 zł w stosunku do Z1 ? Proszę o radę, jeśli ktoś ma doświadczenie w tej dziedzinie. pozdrawiam
#-1