Dylemat
Witam, może mi pomożecie, otóż mam dylemat, chciałbym kupić aparat cyfrowy z granicach 2000 zł. Zastanawiam się nad Minoltą Z2 lecz ktoś mi odradził, na tapecie mam też Canon PowerShot S500, Canon PowerShot S50, Nikon Coolpix 4300. Ale w związku z tym, że jestem jeszcze w tym zielony to szukam porady. Do czego potrzebuję aparatu ?? No cóż generalnie do wszystkiego: zdjęcia rodzinne, krajobrazy, do grafiki komputerowej ( czyli liczy się jakość ). Więc jeżeli macie jakieś propozycje prosze pisać, będę wdzięczny. Pozdrawiam
#-1
Zdecydowanie Canon S50 - będziesz z niego bardzo zadowolony.
re: Dylemat
A jakieś inne propozycje masz oprócz tych co przedstawiłem?? Jak oceniacie Minolte Z2/Z3, wiem, że się powtarzają w fora pytania o te modele, ale nie dziwcie się 2000 zł to trochę jest, więc chcem być w 100 % pewny swojego wyboru. :) Dzięki za wyrozumiałość
#-1
z wymienionych aparatów odradzam długoogniskowe. Musisz naprawdę potrzebować takiego zoomu x10 jeśli chcesz za niego dodatkowo płacić. Zdjęcia makro najlepiej zrobisz Nikonem 4300 choć to najstarszy z wymienionych aparatów. Ze względu na aktualne ceny i możliwości polecam Canona S50 po wejściu jego następcy (S60) to jest atrakcyjna oferta za bardzo dobry aparat.
Przyznam szczerze, że czytałem wypowiedzi na tym forum i całkiem ciepło na temat Olympusów ( na przykład: C4000 ) wypowiada się Ginty, zastanawiam się też nad Olympusami, a jak tam wg was prezentuje się Oli C5000. Zastanawiam się również nad minoltą z3 ale lekko mnie przeraża jakość zdjęc robionych w nocy lub w niezbyt oświetlonym miejscu. Mozę sprecyzuje moje wymagania: ok. 5 megapixela, zoom optyczny 3/4 x, no i oczywiscie chodzi mi o ładna jakość zdjęć robionych w dzień i w nocy oraz przy złym oświetleniu. Wiem, że jestem wymagający ale cóż taka już moja natura :P.
#-1